نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات صهیونیسم در غزه چگونه سکوت کرده‌اند

مقتدایی گفت: هیاهوی مدعیان حقوق بشر در هزاره سوم گوش فلک را پر کرده است و در شرایطی که مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند، این مدعیان چگونه سکوت کرده‌اند.

عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آیین سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان گفت: حضور پرشور در این راهپیمایی تجلی‌بخش حرکت رو به پیشرفت و اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه است و آمریکا ببیند که ملت چگونه پای ارزش‌های اسلامی ایستاده‌است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما مخالف پلیدی‌ها، غارت‌ها و وحشی‌گری رژیم جنایتکار صهیونیستی و مدافعان مظلوم هستیم، ستم و استکبار مورد نفرت ملت ایران است.

مقتدایی تصریح کرد: حقوق بشر ظلم بین‌المللی به جبهه مقاومت را نادیده می‌گیرد و اکنون سازمان‌های حامی حقوق بشر در برابر ظلم به خانواده‌های بی‌گناه و مظلوم غزه کجا هستند؟

وی بیان کرد: صهیونیسم با عملیات طوفان‌الاقصی زمین‌گیر شد که در ماه‌های آینده به سکته تبدیل خواهد شد، آنان که می‌خواستند ایران را زمین‌گیر کنند خودشان زمین‌گیر شدند.

وی بیان کرد که طوفان راهپیمایی امروز ملت ایران نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش‌قراول آزادی و آزادی‌خواهی و حقوق بشر در آن سوی مرز‌ها در جبهه مقاومت و همراهِ طوفان الاقصی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم پیاده‌کننده نقشه آمریکا در منطقه است، تصریح کرد: استکبار از مسلمانانِ انقلابی بی‌تفاوتی، از دانشمندان نادیده‌انگاری، از دانش‌آموزان بازی‌گوشی، از علما بی‌تفاوتی و دعوای بی‌حاصل، و از زنان خودنمایی می‌خواهد.

مقتدایی ادامه داد: تاریخ نشان داد ملت در صحنه ایران برای تحقق آرمان‌های اسلامی تا پای جان ایستاده‌است، آمریکا باید بداند مردم ایران پیام انقلاب را در جان خود حفظ کرده اند و با هوشمندی برای سربلندی اسلام خون دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.