آماده‌باش آتش نشانان کرجی برای راهپیمایی ۱۳ آبان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از آماده باش آتش نشانان در مسیر راه پیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای تأمین ایمنی راهپیمایان کرجی در این روز خبر داد.

محمد یساولی  درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز، در کرج اذعان کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل تمام ۳۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر کرج، گروه‌هایی از آتش‌نشانان شامل ۲۴ نفر آتش‌نشان به همراه ۸ دستگاه خودرو عملیاتی در ۸ نقطه از مسیر مشخص شده، مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: مردم شهید پرور کرج از میدان توحید تا مصلی امام خمینی (ره) در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند و سازمان آتش نشانی شهر کرج نیز به مانند سال‌های گذشته تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی به کار خواهد بست.

یساولی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.