دلبرانه پاییزی در سامان هزار رنگ + عکس

فصل پاییز با زیبایی‌های خیره کننده در سامان رخ نموده و هم اکنون طبیعت این شهرستان با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیبا‌ترین مناطق کشور تبدیل شده است که چشم هر بیینده‌ای را خیره می‌کند.

در فصل پاییز وقتی وارد روستا‌ها و کوچه‌باغ‌های شهرستان سامان می‌شویم شاهد زیبایی وصف‌ناشدنی می‌شویم که خالق زیبایی‌ها با هنرمندی هر چه تمام‌تر آن را در قاب هستی جای‌داده است.

درختان سر به فلک کشیده چنار، سرو و نارون، پرچین‌های سنگی در اطراف رودخانه زاینده رود با درختانی به رنگ زرد و نارنجی و قرمز در کنار رودخانه، آن‌چنان زیبایی دارد که جای آن‌ها در قاب طبیعت بکر شهرستان سامان و حاشیه رودخانه زاینده رود هر طبیعت‌گردی را به تماشا ترغیب می‌کند.

طبیعت زیبا و بکر حاشیه رودخانه زاینده رود از پل زمانخان تا پل کاهکش، پل هوره، دشتی و ایل بیگی در شهرستان سامان در پاییز هزار رنگ دیدنی‌تر می‌شود.

راه رفتن در کوچه‌باغ و شنیدن خش‌خش برگ‌های رنگی پاییزی در زیر پا، انسان را چنان سرمست می‌کند که گویی در دنیای دیگری است و ترنم بارش باران پاییزی برروی برگ‌ها و سنگ‌های پرچین و چکیدن قطره‌های باران بر روی برگ‌های زرد حس لذت بخشی را به انسان القا می‌کند.

شهرستان سامان به عنوان قطب گردشگری استان و کشور، قابلیت‌ها و پتانسیل زیادی ازنظر طبعیت گردی، قایقرانی در آب‌های خروشان و روستاگردی دارد که هریک در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

در فصل پاییز در شهرستان سامان بازار عکس گرفتن بسیار داغ است و همه گردشگران و تماشگران پاییز دوست ندارند که این مناظر زیبا را از دست دهند و در تمامی لحظات به دنبال ثبت خاطرات خود در پاییز هستند.

عکاس: مهدی قاسمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار