فعالیت ۵۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۵۰ هزار گروه جهادی از اقشار مختلف مردم در استان‌ها تشکیل شده است و برای تحقق اهداف بسیج فعالیت می‌کنند.

سردار محمد زهرایی در اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی گفت: ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور با هدف ساماندهی و همبستگی قرارگاه‌های جهادی فعال است و با این رویکرد همه فعالیت‌های بسیج، منسجم و ساماندهی شده است.

وی گفت: قرارگاه‌های جهادی در کشور به امکانات مورد نیاز تجهیز و سپاه استان‌ها نیز در این اقدام مهم ۵۰ درصد مشارکت کرده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه باید به استان‌های محروم نگاه ویژه‌ای شود افزود: این رویکرد به صورت عملیاتی اجرا می‌شود و این استان‌ها در اولویت قرار دارند.

وی گفت: تفاهم نامه پنج جانبه‌ای با نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در راستای تقویت طرح‌های اقتصاد مقاومتی امضا شده و سعی داریم تا این طرح‌ها با مشارکت همدیگر تقویت شوند.

سردار زهرایی اضافه کرد: به دنبال احیای طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستیم و از گروه‌های جهادی نیز می‌خواهیم تا اولویت‌های محرومیت زدایی در بخش‌های تامین آب شرب، آبرسانی، ساخت مسکن محرومان، ایجاد پنل خورشیدی و سایر موارد را دنبال کنند.

وی بر محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود: با کار جهادی مسایل و مشکلاتی از جمله مسکن، فقر، مشکل نبود راه و سایر موارد برطرف خواهد شد.
اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی امروز با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی و جمعی از بسیجیان در بسیج بجنورد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.