بیش از۲۸ هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان پرداخت شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ۲۸ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مصوبات سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافت و پرداخت شد.

مالکی گفت: اعتبارهای تخصیص یافته مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان با تاکید بر رعایت عدالت شهرستانی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام و دارای بیشترین پیشرفت فیزیکی توزیع شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتبارهای مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به منظور تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام مهم و اولویت‌دار استان اختصاص داد.

به گفته وی، تاکنون ۱۴۵ طرح عمرانی و زیربنایی در بخش‌های مختلف شامل راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب، از محل مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار کرد: تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان، ساخت راه اصلی گرمسار- سیمین‌دشت - فیروزکوه، ساخت راه اصلی دامغان - فولادمحله، بهسازی راه اصلی سمنان - فیروزکوه و تکمیل تقاطع غیرهمسطح آرادان از جمله مهمترین مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی افزود: بهسازی راه اصلی بیارجمند - بردسکن، تکمیل محور دامغان - معلمان، تکمیل، بهسازی و تعریض محور شهمیرزاد - مهدیشهر، تکمیل راه اصلی میامی - جیلان و کلاته‌خیج، بهسازی راه اصلی شاهرود به آزادشهر، ساخت تقاطع غیرهمسطح مجن و آبرسانی به گرمسار از دیگر مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار