واگذاری دبیرخانه شبکه ملی محیط زیست به آذربایجان‌غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از واگذاری دبیرخانه شبکه ملی محیط زیست به استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در آغاز اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط‌زیست سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور از روند رو به رشد استان در حوزه‌های ورزشی و جوانان و اعطای میزبانی شبکه ملی محیط‌زیست به این استان خبرداد.

سجاد بیرامی با اشاره به روند رو به رشد ورزش و حوزه جوانان استان با حمایت‌های استاندار پرتلاش اظهار کرد: هم‌اکنون آذربایجان‌غربی از استان‌های پرکار در حوزه‌های مختلف، چون جوانان است و شاهد فعال بودن پروژه‌ها و میزبانی رخداد‌های مختلف ورزشی و حوزه جوانان هستیم.

وی افزود: روز گذشته و امروز شاهد برگزاری دو رویداد حوزه جوانان در استان و به میزبانی ارومیه هستیم که امروز نیز این اجلاس و دبیرخانه شبکه ملی محیط زیست به آذربایجان‌غربی واگذار شده که باید از نگاه ویژه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: تلاش جوانان سازمان‌های مردم نهاد استان در اجرای برنامه‌ها و رویداد‌های مختلف قابل توجه است و فعال بودن بیش از ۱۵۰ سمن فعال در استان گواه این ادعاست.

بیرامی گفت: موضوع محیط زیست یک موضوع مهم و حیاتی است و ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد این حوزه در استان و فعالیت‌های انجام گرفته منجر به اعطای میزبانی شبکه ملی محیط‌زیست به آذربایجان‌غربی شد و تلاش جوانان استان برای انجام برنامه‌های مختلف قابل توجه خواهدبود.

اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط‌زیست سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور طی ۲ روز به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.