پویایی و ارتقای دانش هنرمندان در گرو جشنواره های نمایشی

مدیر انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت: قزوین می‌تواند نماینده‌ای برای اجرای جشنواره‌های منطقه‌ای و بخشی از تئاتر فجر باشد و این جشنواره‌ها موجب پویایی و ارتقای دانش هنرمندان این عرصه می‌شود.

کیوان حبیبی مدیر انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت: هم اکنون انجمن هنر‌های نمایشی استان، صاحب یک دفتر کار شده است و در قدم بعدی پس از برگزاری جشنواره تئاتر استانی مجمعی با حضور فعالان و اعضای هنر‌های نمایشی استان جهت گفتمان و هم اندیشی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: بنده در همه جشنواره‌های تئاتر استانی که تاکنون برگزار شده شرکت داشتم یا پای کار بوده و هستم و امروز شرکت ۲۰ اثر نمایشی برای شهر قزوین که دارای ۱۳ گروه نمایشی است آمار بسیار قابل توجهی است.

مدیر انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین بیان کرد: تا چندی پیش سالن علامه رفیعی قزوین با ظرفیت ۹۸ صندلی درگیر اجرای عمومی بود که اتفاق هنری بسیار خوبی است و در واقع هنر‌های نمایشی همچون چراغی است که از گذشتگان به ما هدیه داده شده و ما وظیفه داریم آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی اضافه کرد: در حوزه هنر‌های نمایشی قانونمندانه پای کار هستیم و امیدواریم با تجربیات کسب شده در این حوزه، کار‌هایی انجام دهیم که در نهایت به نفع خانواده تئاتر استان باشد.

حبیبی تاکید کرد: قطع به یقین انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی برگزار و این انجمن به ثبت خواهد رسید و شاهد اتفاقات برجسته‌ای در فضای تئاتر استان خواهیم بود. 

وی عنوان کرد: قزوین می‌تواند نماینده‌ای برای اجرای جشنواره‌های منطقه‌ای و بخشی از تئاتر فجر باشد و این جشنواره‌ها موجب پویایی و ارتقای دانش هنرمندان این عرصه می‌شود.

مدیر انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت: از همکاری و تلاش سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در حمایت و تقویت هنر‌های نمایشی استان تشکر می‌کنم و ما خود را سرباز این کار می‌دانیم و برای اعتلای فرهنگ و هنر استان تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.