اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب در شهرستان تاکستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه تامین آب آشامیدنی در حوزه شهرستان تاکستان خبر داد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، در شش ماه نخست امسال بیش از ۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در مناطق شهری و روستایی شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

بیرنوندی افزود: از این میزان، هفت هزار و ۷۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه و هفت کیلومتر نیز خط انتقال اجرا شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تولید و توزیع ۱۱ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی، حفر سه حلقه چاه و تجهیز هفت حلقه چاه تامین آب دیگر و نیز رفع هزار و ۵۰۰ فقره حوادث مربوطه به خط انتقال، شبکه و انشعاب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در شش ماه نخست امسال بوده است.

بیرنوندی در خصوص انشعاب‌های غیرمجاز نیز یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۴۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان تاکستان شناسایی شده که از این تعداد ۱۵۰ مورد پس از اخذ جرائم قانونی به انشعاب دائم تبدیل و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل اداری و قانونی مربوطه است.

هم اکنون حوزه مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان تاکستان خدمات خود را در پنج شهر و ۹۸ روستا به حدود ۵۲ هزار مشترک شهری و روستایی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار