رفع مشکلات ثبتی اراضی شهرک امید شهرستان بم

دادستان کل کشور گفت: مشکلات ثبتی و مالکیتی شهرک امید (سکونتگاه غیررسمی قشمی) در بم حل شده و به زودی اسناد آن صادر و به مردم داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید از شهرک امید بیان گردید که مشکلات مربوط به این شهرک مرتفع شده و اسناد مالکیت به ترتیب به مالکان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بررسی و رصد مسائل قضایی و پیرو سفر استانی رییس قوه قضاییه وارد این شهرستان شدیم ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی، حمایت تولید و همچنین تحقق شعار سال، امروز بازدید‌هایی از برخی واحد‌های تولیدی شهرستان بم داشتیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: شرکت قطعه‌سازی "قوای محرکه" که از سال ۸۲ با یکی از بانک‌های عامل مشکلاتی داشت بعد از چندین سال با ورود دستگاه قضا حل و فصل شده است.

وی ادامه داد: شرکت قوای محرکه طی ۲ مرحله حمایت دستگاه قضایی استان به مرحله تولید و اشتغال رسیده و تا پایان سال تعداد اشتغال‌زایی مستقیم این شرکت به ۵۰۰ نفر و در کمتر از یکسال آینده به ۲ هزار نفر می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با اشاره به بازدید از ساختمان پزشکی قانونی بم خاطرنشان‌کرد: در این بازدید در جریان مشکلات مربوط به این ساختمان قرار گرفتیم و مقرر شد در فرصت مناسبی ساختمان پزشکی قانونی بم توسعه یابد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دادگاه بخش بروات نیز در ساختمانی متعلق به اداره بهزیستی دایر است و مشکلاتی در خصوص ساختمان این دادگاه وجود دارد؛ لذا طی رایزنی با شورای اسلامی و شهرداری بروات مقرر شد شورای شهر بروات زمینی را به نام دادگستری در نظر گرفته و به منظور احداث دادگاه در اختیار دادگستری قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از زندان بم نیز گفت: ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان و استماع مسائل و مشکلات مطروحه، موجبات آزادی ۴۲ مددجو فراهم و دستور لازم در این خصوص صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار