۳۳ پایگاه بسیج در مدارس غیردولتی زنجان راه اندازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان از راه اندازی پایگاه بسیج در ۳۳ مدرسه غیردولتی استان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش زنجان روز چهارشنبه در دیدار دانش آموزان با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ضمن تبریک این هفته، گفت: مبدأ آغاز نامگذاری هفته بسیج دانش‌آموزی شهادت حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که با تصمیم تاریخی خود یک اتفاق بزرگ را رقم زد.

وی با بیان اینکه هر سال همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برنامه‌های متعددی در سطح مدارس اجرا می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز همزمان با این هفته، یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج در مدارس غیردولتی سراسر کشور راه اندازی شد که سهم استان زنجان از این آمار ۳۳ پایگاه بسیج بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: در استان زنجان ۲۱ هزار دانش‌آموز در ۱۳۰ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند و راه اندازی تشکل‌های دانش آموزی همچون بسیج دانش آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و متحد کند.

وی افزود: حفظ ارزش‌ها، ارتقای سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانش آموزان و نیز ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین آنها از مهمترین اهداف تشکیل و راه اندازی پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.