۶۴ درصد از تعهد اشتغال تربت‌حیدریه محقق شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه گفت: تاکنون ۶۴ درصد از تعهد اشتغالزایی در سطح دستگاه‌های اجرایی این خطه محقق شده است.

هادی نوبخت رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه در جلسه کارگروه اشتغال تربت حیدریه افزود: میزان تعهد اشتغال این شهرستان ۲ هزار و ۸۳۱ شغل می‌باشد که از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۱۱ شغل در تربت حیدریه ایجاد شده است.

وی بیان کرد: میانگین درصد ثبت اشتغال در سامانه رصد خراسان رضوی نیز ۶۴ درصد است و این بدان معناست که تربت حیدریه از میانگین تعهد استان عقب‌تر نیست.

دبیر شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تربت حیدریه گفت: دستگاه‌های اجرایی این خطه با حداکثر ظرفیت برای پیگیری وظایف و تکالیف حوزه اشتغال، حرکت رو به جلویی را در پیش دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه نیز میزان تعهد اشتغال این نهاد خدمات اجتماعی را ۶۲۴ فقره عنوان و اظهار کرد: تاکنون ۳۷۸ تعهد معادل ۵۷ درصد عملی شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به رقمی بیش از تعهد اشتغال آفرینی برسیم.

سیدسعید عبدالله‌زاده در ادامه میزان اعتبارات مصوب امسال کمیته امداد شهرستان تربت حیدریه را هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال معادل ۱۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۴۰ میلیارد از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است که تاکنون نیمی از آن ابلاغ شده است.

وی گفت: در همین راستا تاکنون ۶۰۳ پرونده دریافت تسهیلات به میزان ۷۲۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال معادل ۷۲ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.