پرداخت تسهیلات برای متقاضیان نهضت ملی مسکن تسریع شود

استاندار اردبیل گفت:پرداخت تسهیلات برای متقاضیان نهضت ملی مسکن باید با سرعت و اولویت مورد توجه قرار گیرد.

سید حامد عاملی در جلسه شورای مسکن استان به تأمین زمین در مرکز استان بعد از گذشت یک سال رصد و پیگیری امور اشاره کرد و گفت: علاوه بر اردبیل، در سایر شهر‌ها از ۲ سال پیش تدارک زمین و توافق با صاحبان املاک انجام شده تا در قالب الحاق و یا تأمین زمین در محدوده شهر‌ها و روستا‌ها می‌توان به نیاز متقاضیان پاسخ داد.

او تصریح کرد: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان اردبیل وابسته به پرداخت تسهیلات در موعد مقرر است و ۵ بانک عامل در این زمینه متعهد به پرداخت تسهیلات هستند و انتظار می‌رود در چهار مرحله این پرداختی‌ها برای متقاضیان پرداخت شود و در کنار آن آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن نیز می‌تواند به پیشرفت پروژه کمک کند.

استاندار اردبیل تاکید کرد: پرداخت تسهیلات برای متقاضیان نهضت ملی مسکن باید با سرعت و اولویت مورد توجه قرار گیرد وگرنه با پرداخت قطره چکانی نمی‌توان این پروژه‌ها را تا پایان دولت سیزدهم به سرانجام رساند.

عاملی اضافه کرد: استان اردبیل از شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاص برخوردار است و تنها در ۶ تا ۷ ماه از سال امکان اجرای پروژه‌ها وجود دارد و ضروری است تا تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات بانکی در موعد مقرر انجام شود تا در روند اجرای این پروژه‌ها تأخیر و تعللی نداشته باشیم.

او در پایان از سازمان ملی زمین و مسکن خواست تا هر چه سریعتر هزینه آماده‌سازی پروژه‌های در حال اجرا را پرداخت کرده تا پیمانکاران بیش از این معطل و نگران پرداخت این هزینه نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.