مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

هیچ مانعی در جانمایی و احداث شهرک‌های جدید در اردبیل وجود ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هیچ مانعی در جانمایی و احداث شهرک‌های جدید در شهر‌های استان اردبیل وجود ندارد.

محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن استان که با حضور استاندار اردبیل و اعضای شورای مسکن استان در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد با بیان اینکه هیچ مانعی در جانمایی و احداث شهرک‌های جدید در شهر‌های استان وجود ندارد گفت: در شهرک شهید خراسانی و شهید سلیمانی ساخت واحد‌های مسکونی با سرعت و مطلوبیت در حال اجرا است که بازدید گروه‌های نظارتی و ارائه گزارش به رئیس جمهور می‌تواند امیدآفرینی بیشتری را به همراه داشته باشد.

او بزرگترین پروژه نهضت ملی مسکن را در شهرک شهید سلیمانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این شهرک و در ۶۰۰ هکتار ساخت ۱۵ هزار واحد در مراحل مختلف طراحی، فوندانسیون و مراحل اولیه اجرایی بوده و قرار است پنج هزار و ۴۰۰ واحد نیز به صورت صنعتی‌سازی اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در شهرک اندیشه ۲ و ۳ در قالب بلوک‌های تعیین شده ساخت واحد‌ها به اتمام رسیده و یا در مرحله اجرا است که امیدواریم در کوتاهترین زمان این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

حیدری ادامه داد: ۷ هزار واحد مسکن نهضت ملی همچنان در معرفی به بانک‌ها بلاتکلیف است که امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل و در قالب متمم بانکی پرداخت تسهیلات برای این متقاضیان با اولویت انجام شود.

او مشارکت سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن یادآور شد و تصریح کرد: در منطقه میراشرف اردبیل اجرای این پروژه‌ها با تلاش مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و انتظار می‌رود موانع و مشکلات به ویژه پرداختی مبالغ اولیه را به پیمانکاران شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.