ارتقاء دوره‌های آموزشی تخصصی هلال احمر نیاز به تجهیز مراکز عملیاتی دارد

سرپرست خزانه‌داری کل هلال احمر گفت: در جمعیت هلال احمر ارتقاء دوره‌های آموزشی تخصصی نیاز به تجهیز کردن مراکز عملیاتی دارد.

 علی صالحی، خزانه دار کل جمعیت هلال احمر  اظهار کرد: رویکرد ارتقاء دانش و مهارت مدیریت مالی و ذیحسابی یکی از شاخص‌های مهم توسعه انضباط مالی و پیشگیری از خطا‌های سیستمی و نیروی انسانی در مدیریت سرمایه‌های مالی سازمان‌هاست.

وی در ادامه بیان کرد: خزانه داری جمعیت نیز در راستای پیاده سازی این رویکرد پیشگیرانه در نظر دارد با ارتقاء دانش و مهارت تخصصی صاحبان فرآیند امور مالی و خزانه داری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی توسط بهترین اساتید نسبت به بسط شفافیت مالی و ارتقاء نظام بهره وری در جمعیت هلال احمر اقدام کند.

صالحی در ادامه افزود: لذا در این خصوص انجام نیازسنجی‌های آموزشی و مهارتی لازم بوده و استفاده از تجربه صاحب نظران و پیشکسوتان درون و بیرون جمعیت دوره‌های آموزشی مذکور احصاء شده است که تاکنون سه دوره آن برگزار و مابقی به تناسب تقویم زمانی جمعیت به اجرا درخواهد آمد. هدف از برگزاری این دوره‌ها افزایش غنای سرمایه انسانی جمعیت در حوزه مالی و خزانه داری است و ما نیاز داریم تمام مراکز را مجهز کرده تا بتوانیم نیروها را به خوبی پرورش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار