سیاست‌های قوه قضاییه به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: سیاست‌های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، به سوی صلح یاری و سازش در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در جمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره برنامه‌ها و سیاست‌های این قوه در برنامه هفتم توسعه، گفت: سیاست‌های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حل اختلافات مردم و حرکت به سمت صلح در جامعه است.

وی تصریح کرد: مسیر صلح و سازش بسیار ارزشمند است و هیچ چیزی به اندازه صلح و آشتی دادن‌ها انسان در پیشگاه خداوند متعال والا و باارزش نیست.

معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه تصریح کرد: هر کسی در جهت صلح و سازش قدم بر می‌دارد، جایش در بین سعادتمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی، نقش سران طوایف را در زمینه تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست و افزود: شما آبروی تان را صرف کار‌های خداپسندانه کرده اید که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در رفع مشکلات در جامعه، اظهارداشت: حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی یکی از درس‌های مهمی است که امام خمینی (ره) پیش از پیروزی انقلاب به ما یاد داد و این عامل مهمی بود که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

رئیس دادگستری کهنوج نیز در این نشست تاکید کرد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود موجب امنیت پایدار درمنطقه بوده اند.

سهراب سالاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد و ادامه داد: سران طوایف با حضور و تاثیر نقش اجتماعی خود، موجب تامین امنیت پایدار درجنوب کرمان بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار