دشمنان با هوش مصنوعی آسیب‌پذیری مجموعه‌ها را رصد می‌کنند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ادبیات دشمنان بیشترین تهدیدات روانه زنجیره تولید در حوزه اقتصاد و دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌شود.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در اولین همایش پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گفت: امروز این رژیم دست به ظلم و کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیانی در برابر چشم جهانیان و همه دوربین‌های روشن افکار عمومی می‌زند و همه این جنایت‌ها را می‌بینند. امیدوارم خداوند به همه مظلومان تاریخ به ویژه مردم غزه کمک کنند تا از این شرایط خارج شوند.

وی افزود: موضوع غزه و فلسطین برای ما ابعاد مختلفی دارد، یکی از ابعاد آن موضوع انسانی، اسلامی و ایرانی است، موضوع انسانی به این معنا که دفاع از مظلومان، بی‌گناهان و غیرنظامیانی مطرح است که زیر بمباران قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند. این مردم در محاصره آب، غذا، دارو و شرایط فیزیکی هستند و بیشترین ظلم ممکن به این امت شده است و  رژیم صهیونیستی تمام ارزش‌های انسانی را در فلسطین زیر سوال برده است.

 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: به نظر بنده در باب فلسطین وجدان بشری در حال آزمون انسانی است که باید دید در برابر جنایت و نسل کشی زنان، مردان و کودکان بی گناه چه قضاوتی خواهد داشت.

سردار جلالی به تهدیدات سایبری دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از تهدیدات سایبری، تهدیدات زیرساختی است و در ادبیات دشمنان بیشترین تهدیدات روانه زنجیره تولید در حوزه اقتصاد و دستگاه‌های خدمات رسان می‌شود و این بخش‌ها برای دشمنان دارای جذابیت بیشتری هستند. در عین حال اگر سامانه سایبری آن حوزه ضعیف و دارای نقاط ضعف و آسیب پذیری بالایی باشد برای دشمنان مطلوب‌تر است.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان می‌توانند با هوش مصنوعی بفهمند که یک سازمان یا یک مجموعه چقدر آسیب دارد و آن مجموعه را تهدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار