پوتین: آمریکا به هرج و مرج دائمی در خاورمیانه نیاز دارد

به گفته رئیس جمهور روسیه آمریکا به هرج و مرج نیاز دارد بنابراین آن کسانی را که آماده توقف خونریزی در خاورمیانه هستند، بدنام می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنانی تصریح کرد: آمریکا به هرج و مرج نیاز دارد، بنابراین آن‌ها کسانی را که آماده توقف خونریزی در خاورمیانه هستند بدنام می‌کنند و حتی سازمان ملل تحت آزار آمریکا قرار می‌گیرد.

 پوتین در ادامه افزود که نخبگان ایالات متحده و شرکای آن‌ها ذینفعان اصلی بی ثباتی جهانی هستند.

 رئیس جمهور روسیه در ادامه افزود: این دولت‌ها می‌خواهند رقبای خود را با استفاده از هرج و مرج مهار و بی ثبات کنند. در خاورمیانه به جای مجازات تروریست ها شروع به انتقام گرفتن از اصل مسئولیت جمعی کرده اند.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: وقتی به کودکان خون آلود و مرده، رنج سالمندان، مرگ پزشکان در خاورمیانه نگاه می‌کنید، مشت‌ها گره می‌شود، اما این احساسات ابراز نمی‌شود.

پوتین درباره اتفاق روز گذشته در فرودگاه داغستان گفت که این افراد تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی از اوکراین و از طریق سرویس‌های اطلاعاتی غربی قرار گرفته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نیروهای آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکایی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

آمریکا به همراه غرب و برخی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند و پس ایران از سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی و سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها در سوریه و نوار غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی و به ویژه سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
حضور نظامیان آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه 100 درصد فقط مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است و نه جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی
زمان اخراج نیرو‌های نظامی آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه فرا رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
آقای پوتین چرا از اعتراض داغستان دفاع نکرد؟؟ میگه تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار گرفتن؟

ازت انتظار نداشتم چرا تناقض گویی میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
نزدیک به ۳۰ هزار شهید و زخمی در سه هفته بمباران صهیونیست‌ها/ آمریکا و اسرائیل در فکر نابودی مردم غزه هستند. رژیم صهیونیستی بیمارستان بیماران سرطانی غزه را هدف قرار داد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۱۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
پنتاگون: نیرو‌های آمریکایی هفته گذشته 14 بار مورد حمله قرار گرفتند/ زنان، مردان و کودکان نوار غزه هم در این مدت 25 روز بیش از 999 هزار بار توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها مورد حمله قرار گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
آره نیازش اینه عادت کرده
آخرین اخبار