دانش آموزان یزدی به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: دانش آموزان یزدی در یازدهم آبان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

حسین میرشریف مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: رویداد «مدرسه نوجهان» برگرفته از سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار سال گذشته با دانش آموزان است که ایشان از آنان خواستند نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند.

او افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این ماموریت را به دانش آموزان داد و امسال در سالگرد سخنرانی رهبری، رویداد مدرسه‌ای را در ۴۰۰ مدرسه استان یزد برگزار می‌کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان با اشاره به ثبت نام مدارس دور دوم ابتدایی و متوسط اول و دوم اظهار داشت: نقطه عطف این کار فعالیت دانش آموزان است که این رویداد از امروز آغاز شده و تا دهم آبان به مدت یک ساعت در مدارس برگزار می‌شود.

او درباره مهمترین برنامه‌های ۱۳ آبان تصریح کرد: علاوه بر رویداد مدرسه نوجهان، دانش آموزان یزدی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در یازدهم آبان اعزام می‌شوند.

میرشریف از پویش تولید رسانه‌ای به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها یاد کرد و گفت: این پویش با کمک فضای مجازی صدا و سیما در حال برگزاری است و دانش آموزان تا پانزدهم آبان فرصت دارند تا در این پویش شرکت کرده و آثار آنان در صدا و سیما پخش شود.

او ادامه داد: همچنین پویش پلاکاردنویسی با عنوان نقش ایران در نظم نوین جهانی در چهار محور قدرت ایران، افول آمریکا، مقاومت و انتقال قدرت از غرب به آسیا برگزار می‌شود و دانش آموزان پلاکارد‌ها را تهیه و در راهپیمایی ۱۳ آبان حمل می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خاطرنشان ساخت: دانش آموزان عکس‌های خود به همراه این پلاکارد‌ها و دست نوشته‌ها را برای ما می‌فرستند و به نفرات برگزیده هم جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است دانش آموزان یزدی می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان شاد به آدرس @nojahan_yazd ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار