ایمن سازی ۱۲ کیلومتر از جاده های سلسله و دلفان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله گفت: ۱۲ کیلومتر از محورهای اصلی سلسله و دلفان با نصب نیوجرسی ایمن سازی شده و عملیات نصب ۱۸ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

مجید مالمیر اظهار کرد: همچنین محور الشتر- فیروزآباد - نورآباد به طول ۳۷ کیلومتر می باشد که عملیات نصب نیوجرسی ۱۵ کیلومتر این مسیر تحت پیمان شرکت ایثار کرمانشاه آغاز و در حال حاضر چهار تا پنج کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است و مابقی محور در دستور کار قرار دارد.

مالمیر عنوان کرد: چنانچه تزریق های اعتباری به موقع انجام شود تا پایان سال نسبت به نصب نیوجرسی در کل محور تحت پیمان، نصب چراغ های چشمک زن در طول مسیر و ایمن سازی و تعریض محل دوربرگردان های این چهار خطه اقدام خواهد شد که برای مجموع ۱۵ کیلومتر مذکور بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات نصب نیوجرسی در محور خرم آباد - نورآباد - هرسین تصریح کرد: این مسیر نیز حدود ۱۳۸ کیلومتر طول دارد که ۱۵کیلومتر از نقاط حادثه خیز آن با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی مشخص شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله با اشاره به اینکه تاکنون حدود سه کیلومتر نیوجرسی در این مسیر نصب شده است افزود: حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ایمن سازی این محور هزینه شده است و مجددا به زودی عملیات نصب نیروجرسی با اولویت نقاط حادثه خیز، در این مسیر آغاز خواهد شد.

محورهای الشتر- فیروز آباد - نورآباد و خرم آباد - نورآباد - هرسین از محورهای حادثه خیز شهرستان های سلسله و دلفان محسوب می شوند که همواره وقوع حوادث رانندگی فوتی را برای مسافران مسیر در پی داشته اند.

منبع  : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.