بابل میزبان ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب

۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب کشور و دنیا درباره آخرین مسائل جراحی در این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دکتر حجازیان دبیر علمی همایش جراحان مغز واعصاب دانشگاه علوم پزشکی بابل از برگزاری کنگره بین المللی و کشوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب کشور و دنیا درباره آخرین مسائل جراحی در این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

او افزود:این کنگره بمدت سه روز از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.

دکتر حجازیان گفت: در این همایش حدود ۲۵۰ استاد برجسته سراسر کشور و همچنین تعدادی از اساتید نخبه و برجسته از بعضی از کشور‌ها حضور به هم می‌رسانند.

او با اشاره به اینکه به دبیر خانه این کنگره بیش از ۱۰۰ مقاله جدید در حوزه‌های نوین علوم مغز و اعصاب ارسال شده است، افزود: در این کنگره محققین برجسته ایران و جهان شرکت می‌کنند و پدیده‌های نوین جراحی مغز و اعصاب جهان در رشته‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر علمی همایش در همین راستا ادامه داد و گفت: برگزاری اینگونه همایش‌ها جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد مسائل علمی و تبادل نظر در مورد جدیدترین مسائل حوزه جراحی مغز و اعصاب دارد و برای مردم منطقه، دانشجویان و دانش پژوهان اثرات مثبت و شگفت انگیزی بهمراه خواهد داشت.

او افزود: جدیدترین و بروزترین مطالعات حوزه جراحی مغز و اعصاب در رشته‌های جراحی ستون فقرات، جراحی مغز و قائده جمجمه، جراحی باز و بسته عروق مغزی، جراحی اعصاب کودکان، ضایعات اعصاب محیطی، رادیوسرجری و .. بین دانشمندان ایرانی و بین المللی تبادل نظر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.