تصادفات فوتی در جاده‌های میاندوآب ۳۸ درصد افزایش یافت

فرمانده پلیس راه میاندوآب گفت: امسال با ثبت ۴۷ مورد تصادف فوتی در محور‌های ارتباطی این شهرستان، شاهد افزایش ۳۸ درصدی بودیم که نشان می‌دهد باید رانندگان دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند.

سرهنگ صدقعلی قهرمان زاده فرمانده پلیس راه میاندوآب گفت: در مدت مشابه پارسال ۳۴ مورد تصادف در محور‌های ارتباطی میاندوآب ثبت شده بود که امسال رشد قابل توجهی پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال، این روند تغییر یابد.

وی اضافه کرد: بیشترین تصادفات جاده‌های میاندوآب در روز‌های جمعه، پنجشنبه و سه شنبه بوده و عدم توجه به جلو با ۳۸ درصد بیشترین علت تصادفات محور‌های شهرستان را شامل می‌شود.

سرهنگ قهرمان زاده ادامه داد: ۷۷ درصد تصادفات در این شهرستان مربوط به خودرو‌های سواری بودخ و یک سوم سوانح رانندگی نیز در محور میاندوآب - مهاباد اتفاق افتاده است.

فرمانده پلیس راه میاندوآب ادامه داد: امسال ۲۱ مورد فوتی نیز در محور فرعی برهان در این شهرستان میاندوآب – بوکان ثبت شده که اغلب آن‌ها در چهار نقطه به وقوع پیوسته است.

به گفته سرهنگ قهرمان زاده، از ابتدای امسال در مجموع تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بودیم و این نوع تصادف به ۳۸۹ مورد رسید و با وقوع آن‌ها ۵۷۱ مصدوم ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.