استاندار سمنان:

بیش از ۱۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن درحال ساخت است

هاشمی گفت: برآورد ساخت «نهضت ملی مسکن» در این استان ۶۰ هزار واحد است که طی چهار سال باید تکمیل و تحویل شود و اکنون ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد در شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان گفت: ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد توسط راه و شهرسازی در ۲۰ شهر استان سمنان طی چهار سال هدف‌گذاری شد.

وی ادامه داد: امروز عملیات ساخت هزار و ۷۴ واحد ویلایی در شهر دامغان آغاز شد که یکی از بزرگترین طرح‌های ویلایی در استان سمنان محسوب می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: یک ستاد ویژه توسط فرماندار دامغان و مسوولان راه و شهرسازی به منظور پیشبرد این طرح ایجاد شود تا به پایگاهی برای کارگاه عمران و آبادانی و تسریع روند ساخت تبدیل شود و به همین منظور بازدیدهای مداوم با هدف بررسی روند کار در دستور کار قرار دارد.

وی سمنان را یکی از استان های دچار پیری جمعیت در کشور برشمرد و گفت: با توجه به شرایط استان سمنان در پیری جمعیت، فرزندآوری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در دستور کار است و در این خصوص، تعداد ۵۵۷ واحد زمین به صورت رایگان در اختیار خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت قرار می‌گیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.