حمایت از غزه در سراسر جهان به روایت تصویر

همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شب گذشته، مردم جهان برای حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مردم کشورهای مختلف جهان به حمایت از غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

در بغداد، پایتخت عراق، ویدئویی از تکبیر گفتن در بلندگوی مسجد ابوحنیفه برای همبستگی با مردم غزه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. فعالان شبکه های اجتماعی همچنین کلیپی از تظاهرات گسترده در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در اردن پخش کردند.

در تونس، صدها نفر در تظاهرات شب جمعه، در همبستگی با ساکنان نوار غزه شرکت کردند.

تظاهرات مردم تونس

شهر استانبول ترکیه نیز شاهد تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از غزه در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی بود.

تظاهرات مردم ترکیه

در موریتانی، تظاهرکنندگان در مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت تجمع کردند تا بمباران و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کنند و با مقاومت فلسطین همبستگی کنند.

در بلژیک، یک گروه در فیس بوک، پس از اعلام حمله زمینی توسط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، کلیپی از تظاهرات گسترده در بروکسل در همبستگی با ساکنان نوار غزه منتشر کرد.

در هلند، فعالان صحنه های اعتراضی در شهر روتردام در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به صورت زنده پخش کردند که طی آن تظاهرکنندگان علیه صهیونیست‌ها شعار می دادند و فریاد «فلسطین را آزاد کن» سر می دادند.

در آمریکا صدها نفر دیروز جمعه در نیویورک در تظاهراتی در اعتراض به بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که یک جنبش یهودی این تظاهرات را ترتیب داده بود، شرکت کردند که با مقابله پلیس مواجه شدند. اداره پلیس نیویورک از دستگیری حداقل ۲۰۰ نفر خبر داد.

حمایت یهودیان آمریکا از فلسطین

در آلمان نیز تظاهراتی در حمایت از فلسطین برگزار شد. خیابان های دانمارک نیز مملو از جمعیت در حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بود. این درحالی است که پیش از این مقامات این کشور تظاهرات برای حمایت از فلسطین را ممنوع اعلام کرده بودند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار