رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند مطرح کرد؛

چراغ سبز راهنمایی و رانندگی برای جابجایی ساختمان در بیرجند

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد گفت: توافقی با راهنمایی و رانندگی برای تخلیه ساختمان و جابجایی مکان از میدان اجتماعات بیرجند صورت گرفته است.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: میدان اجتماعات بیرجند به عنوان یک میدان بزرگ در دوره پنجم شورا کلید خورد تا مراسم‌های مذهبی و ملی فرهنگی در آنجا برگزار شود و مردم نیز از آن فضا به عنوان فضای تفریحی استفاده کنند.

او افزود: تاکنون حدود ۶۰ درصد کار انجام شده و قرار است به طور کل در این قسمت یک قسمت دیگر نیز تملک شود و به این قسمت اضافه شود و در دوره ششم کار به طور جدی پیش برده شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها ساختمان راهنمایی و رانندگی در قسمت سالن اجتماعات میدان ابوذر است که این ساختمان مال شهرداری است، اما حدود ۳۰ سال است که راهنمایی و رانندگی بدون پرداخت اجاره در این ساختمان میهمان است.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند بیان کرد: از آنجایی که این ساختمان در وسط میدان ابوذر قرار گرفته است و چهره زیبایی ندارد با آن‌ها تعاملاتی صورت گرفته تا این مکان را تخلیه کنند و آن قسمت مسطح شود که راهنمایی و رانندگی قبول کرد، اما با شرط اینکه یک ساختمان در جای دیگر به آن‌ها بدهیم.

او ادامه داد: این موضوع در شورا موافق و مخالف‌هایی داشت که نهایتاً شورا مصوب کرد مکانی را در میدان اجتماعات در حد ۲۰۰ متر با تجهیزات کامل به راهنمایی و رانندگی بدهد و نحوه ساخت به صورتی باشد که در کنار میدان اجتماعات باشد که به زیبایی میدان آسیبی نرسد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد تصریح کرد: میدان اجتماعات امکانات باید داشته باشد و هم اکنون مسجد و فضای سبز دارد و همچنین برای آن پارکینگ، سرویس بهداشتی و سوپر مارکت پیش بینی شده است و به طور کل این میدان باید طراحی منظمی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار