حمایت خیران قمی از هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان

مسئول مرکز خیریه خورشید گفت: در طی ۸ سال از زمان راه اندازی خیریه خورشید هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته اند.

 مقدس زاده، مسئول مرکز خیریه خورشید در همایش خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در استان قم گفت: در طی ۸ سال از زمان راه اندازی خیریه خورشید هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته اند.
 
او با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این خیریه کمک درمان وحمایت‌های درمانی از افراد مبتلا به سرطان استان قم است، گفت: در کنار درمان، افراد مبتلا به سرطان در بحث معیشت و تغذیه هم مورد توجه مرکزخورشید قرار گرفته اند.
 
 مقدس زاده اضافه کرد: با همکاری مرکز خیریه مهر آفرینان به مسائلی بیشتر از درمان ورود کرده ایم و بحث‌هایی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و روان شناسی زمینه بیماران سرطانی هم تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته است مقدس زاده گفت در حال حاضر ۳۰۰ نفر از بیماران سرطانی تحت پوشش و حمایت‌های مرکز خورشید قرار دارند.
 
خیران و علاقه‌مندان برای کمک به این خیریه و حمایت از بیماران سرطانی بی بضاعت می‌توانند به این مرکز در خیابان باجک کوچه ۱۰، پلاک۱۴ مراجعه و برای کمک اعلام آمادگی نمایند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار