برقراری نظم عمومی با دستگیری اراذل و اوباش در محله ابوذر تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری اراذل و اوباش در محله ابوذر تهران خبر داد و گفت: همه متهمان این پرونده دستگیر شدند.

سرهنگ علی قاسمپور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جمعه شب اظهار کرد: روز دوم آبان به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محله ابوذر تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شهروندان، سریعا ماموران کلانتری ۱۶۱ برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و دستور ایست اعلام کردند که متهمان به محض رویت ماموران متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در این عملیات پلیسی با قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی و ترفند‌های پلیسی موفق به دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار تهران شدند و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهمان را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ قاسمپور با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان به همراه شاکیان پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار