خدمات بیمه سلامت در زنجان موجب جلب رضایت مردم شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندا زنجان گفت: بیمه سلامت موجب گسترش پوشش بیمه‌ای در بین اقشار مختلف شده و با افزایش دایره خدمات، رضایت مردم به خصوص دهک‌های پایین را فراهم کرده است.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندا زنجان روز جمعه در همایش بیمه سلامت استان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و با بیان اینکه بیداری ملت‌ها نخستین پاسخ به کشتار و جنایات اسرائیل است، گفت: با وجود سکوت و حمایت غربی‌ها و نظام سلطه از رژیم کودک کش صهیونیستی، بیداری ملت‌ها و حمایت آنان از مردم مظلوم غزه و فلسطین، نویدبخش نقطه عطفی در زمینه مقابله با این رژیم غاصب و ریشه کنی این غده سرطانی است.

وی با بیان اینکه دولت تلاش مضاعفی در حوزه سلامت و ارتقای خدمات این بخش دارد، گفت: سیاستگذاری در عرصه سلامت جزو مهمترین برنامه‌های تمام دولت‌ها است، ولی اقدامات نظام جمهوری اسلامی در این حوزه به ویژه با رویکرد عدالت محور آن و خدمت به محرومین، تفاوت معنادار ماهوی با سایر نقاط دنیا و کشور‌های پیشرفته دارد که روز به روز در حال گسترش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و بیمه اشاره کرد و افزود: واکسیناسیون گسترده، استقرار نسخه نویسی الکترونیکی، طرح دارویار، پوشش بیمه‌ای زوج‌های نابارور و پوشش بیمه‌ای رایگان برای پنج دهک اول جامعه از جمله خدمات حوزه سلامت در دولت سیزدهم است.

رفیعی با بیان اینکه هدفگذاری اصلی در حوزه بیمه درمانی، تحقق راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری مبنی اینکه «بیمار، جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد» است، افزود: حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش خدمات بیمه اجباری و رایگان هستند.

وی گفت: راه اندازی صندوق درمانی بیماران خاص و صعب العلاج، کمک به اجرای طرح پزشک خانواده، تکمیل تعهدات دارویی، پوشش هزینه‌های درمانی و توانبخشی در شاخه‌های مختلف از جمله سایر اقدامات دولت سیزدهم در زمینه بیمه سلامت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه شاخص رضایت عمومی از مهمترین اهداف برنامه‌های دولت است که مصادیق مهمی در حوزه سلامت دارد، گفت: اهتمام تمام مدیران باید اجرای مطلوب سیاست‌های دولت و نظام در راستای خدمت به مردم و در نهایت افزایش رضایت مندی عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.