افتتاح استادیوم ورزشی در ملکان

طی مراسمی با حضور مسئولین کشوری، استانی وشهرستان استادیوم ورزشی شهرستان ملکان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این استادیوم معاون فرهنگی وتوسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش وجوانان از همت دولت برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام خبرداد وگفت:۶ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در ابتدای دولت سیزدهم در کشور وجود داشت که تاکنون ۳ هزار طرح آن تکمیل وبه بهره برداری رسیده است.

کلهر افزود:سه هزار طرح دیگر تا دوسال آینده به اتمام خواهد رسید.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز افزود:ارتقاء بخش لیلان به شهرستان و ایجاد دوبخش جدید در شیرین کند وآقمنار می‌طلبد که در این مناطق نیز فضا‌های ورزشی توسعه یابد.

سید علی موسوی گفت:هیچ گونه امکانات ورزشی در بخش‌های آقمنار وشیرین کند وجود ندارد ونیازمند احداث اماکن ورزشی در این بخش‌ها هستیم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان ستوده نژاد  نیز افزود:برای تکمیل استادیوم ورزشی ملکان ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای فنس کشی محوطه استادیوم هزینه شده است.

فرماندار ملکان  نیز با اشاره به استعدادهای ورزشی در این شهرستان وتحویل چند قهرمانی ملی وجهانی، به کشور گفت:متاسفانه زیر ساخت‌های لازم ورزشی در این شهرستان توسعه نیافته واکثر سالن‌های ورزشی شهرستان فرسوده و نیازمند بازسازی هستند.

بهمن قائلی افزود:در روستا‌های بزرگ ۵ هزار نفری ملکان از جمله آروق، تازه قلعه وچند روستای دیگرنیز هیچ سالن ویا امکانات ورزشی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار