نبودزیرساخت ها عامل اصلی گره های ترافیکی در یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:نبود زیرساخت حمل و نقل و مهاجرت پذیری از عوامل اساسی در بروز مشکلات و چالش‌های ترافیک شهر یاسوج است.

محمد علی روستا گفت: سرانه پایین پارکینگ، نبود زیرساخت حمل و نقل و مهاجرت پذیری و ضعف فرهنگ از عوامل اساسی در بروز مشکلات و چالش‌های ترافیک شهر یاسوج است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای ترافیک افزود: فرهنگ سازی، ارائه آموزش‌های راهبردی و برنامه ریزی برای همکاری بیشتر شهروندان به صورت مستمر بهترین راهکار برون رفت از مشکلات ترافیکی در شهر‌های مختلف به ویژه یاسوج مرکز این استان است.
 
وی بیان کرد: عملیاتی شدن فرهنگ ترافیک باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در جامعه و بین شهروندان از سوی مدیران و متولیان امر نهادینه شود.
 
روستا تصریح کرد: باید شهرداری‌ها نسبت به اصلاح هندسی تقاطع ها، ایمن سازی، خط کشی معابر و استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با پلیس راهور در زمینه کاهش مشکلات ترافیکی همکاری خود را افزایش دهند.
 
وی اضافه کرد: با توجه به کاهش رتبه در اجرای مصوبات استانی شورای ترافیک در وزارت کشور باید فرمانداری‌های شهرستان‌های هفت گانه ضمن حضور در جلسات مصوبات را به جد پیگیری کنند.
 
روستا با بیان اینکه برنامه تمام دستگاه‌های اجرایی در این حوزه رصد می‌شود و باید در چهارچوب مشخص عملیاتی شود گفت: رفع نقاط حادثه خیز و آشکار سازی سرعت کا‌ها در سطح شهر‌ها از سوی شهرداری از مصوبات شورای ترافیک بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.