عین اللهی مطرح کرد

حمایت وزارت بهداشت از جامعه نخبگانی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از جامعه نخبگانی به منظور تقویت توان تولید دارو و دانش پزشکی حمایت می‌کنیم.

دکتر بهرام عین اللهی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه (س) که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این وزارتخانه در بخش‌های مختلف و حمایت از جامعه نخبگانی به منظور تقویت توان تولید دارو و دانش پزشکی ارائه کرد و گفت: با حمایت رئیس جمهور در ماه‌های گذشته گام‌های مثبت و روبه رشدی در ساخت و تجهیز مراکز درمانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی انجام شده است.

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این دیدار با بیان گزارشی از اقدامات این دانشگاه در حوزه تقویت بخش‌های درمانی، از راه اندازی دستگاه تصویر برداری اسپکت گاما کمرا در مرکز شهید بهشتی، سی تی اسکن بیمارستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها و سی تی آنژیوگرافی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات و فرایند‌های خوبی نیز در حوزه درمان و شناسایی بیماران مبتلا به سرطان انجام شده است.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علی‌ها هم در این دیدار با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم بر لزوم تقویت این خدمات و توسعه امکانات تاکید کرد. 

دکتر عین الهی همچنین ضمن زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علی‌ها با حضور بر سر مزار مراجع و علما با ذکر فاتحه به مقام شامخ علم و مرجعیت ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار