حزب الله: پیروزی غزه به معنای شکست تمامی توطئه‌های رژیم صهیونیستی است

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که پیروزی مقاومت فلسطین در نوار غزه به منزله پیروزی کل منطقه در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی است.

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان امروز گفت: وقتی برای غزه پیروز می‌شویم، برای لبنان و منطقه‌ای که دشمن می‌خواهد چهره آن را تغییر دهد، پیروز می‌شویم.

طبق اعلام پایگاه خبری العهد، وی افزود: دشمن خسارات سنگین خود را پنهان می‌کند و مقاومت ۳ لشکر دشمن را به خود مشغول کرده است.

حزب‌الله لبنان طی روز‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روز‌های گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

طوفان الاقصی در حالی وارد نوزدهمین روز خود شده که بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می‌دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می‌دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار