اعزام جوانان نخبه مهارتی تربت جام به اردوی المپیاد ملی مهارت

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت جام از اعزام جوانان نخبه مهارتی به اردوی آماده سازی مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت رشته طراحی و دوخت، آجرچینی و کاشی کاری دیوار و کف خبر داد.

مهدی نیکبخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت جام گفت: در این اردو ۳ نفر از جوانان این شهرستان به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت در اردوی آماده سازی این مسابقات در مشهد مقدس برگزار می‌شود حضور دارند.

وی ادامه داد: هنرجویان نخبه از تربت جام فاطمه توکلی در رشته طراحی و دوخت، عمران دوستی در رشته آجرچینی و احمد دوستی در رشته کاشی کاری دیوار و کف به عنوان نماینده استان در این مسابقات می‌باشند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تربت جام تصریح کرد: این مسابقات ویژه افراد زیر ۲۱ سال به عنوان معتبرترین مسابقات مهارتی کشور در چهار مرحله شهرستانی،  استانی، کشوری و جهانی برگزار می‌گردد که منتخبین کشوری این مسابقات به اردوی آماده سازی مرحله جهانی که در سال ۲۰۲۴ در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

نیکبخت با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی فرماندار، شورای شهر، شهردار، دانشگاه آزاد اسلامی و اتحادیه صنفی پوشاک ابراز کرد: امیدواریم جوانان نخبه بتوانند با کسب مقام برتر این مسابقات علاوه برافتخارآفرینی برای استان و شهرستان، الگوی مناسبی برای جوانان در دیگر رشته‌های مهارتی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار