پروژه ورزشی ۳۲ هکتاری خلیل‌آباد خاک می‌خورد

رئیس اداره ورزش وجوانان خلیل‌آباد گفت: پروژه ۳۲ هکتاری ورزشی خلیل آباد که سابقه ساخت حدود ۲۰ سال را دارد، علیرغم هزینه‌های ساخت از جمله سالن ورزشی فقط خاک می‌خورد و نیمه کاره رها شده است.

محسن نظری رئیس اداره ورزش وجوانان خلیل‌آباد گفت: پروژه ۳۲ هکتاری خلیل آباد دارای یک سالن ورزشی، پیست دو و میدانی، زمین فوتبال و جایگاه ورزشی دیگر است که به جهت اینکه کمی با مرکز شهر فاصله دارد، مورد بی توجهی واقع شده و سرمایه هزینه شده در حال فرسوده شدن می‌باشد.

نظری افزود: اخیرا این مجموعه را در اختیار یک هیئت ورزشی قرار داده ایم و سالن برای اجرای برنامه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: با شهرداری خلیل آباد مذاکره شده است که این مجموعه به شهرداری واگذار شود و در عوض خدمات ورزشی واحداث دیگر پروژه‌های ورزشی در اماکن ورزشی این اداره را احداث و تکمیل نماید.

رئیس اداره ورزش وامور جوانان خلیل آباد گفت: درحال حاضر دنبال درآمدزایی از این مجموعه نیستیم و فقط دنبال فردی و یا سازمانی هستیم که جهت استفاده و یا تهاتر در اختیار او بگذاریم تا پروژه را نگهداری کند.

نظری همچنین به استادیوم شهید علوی نژاد این شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: اداره ورزش خلیل آباد از ابتدای شروع کار، خود مستاجر بوده و تا کنون چندین بار تغییر مکان داده است.

وی گفت: استادیوم شهید علوی نژاد که تنها زمین چمن فوتبال شهرستان است، قسمتی از پروژه اداری و سکو و نیز دفاتر هیات‌های ورزشی با ۷۰ درصد پیشرفت سال‌ها است که به حال خود رها واعتباری برای تکمیل پروژه اختصاص داده نشده است.

نظری اظهار کرد: در صورت تکمیل این پروژه اداره ورزش شهرستان از اجاره نشینی درآمده و از طرفی نظارت بیشتری را بر اماکن ورزشی و ورزشکاران خود خواهد داشت.

وی از قول معاون وزیر ورزش در سفر به این شهرستان و اختصاص بودجه مورد نیاز در حد ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبرداد و افزود: علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده وگذشت بیش از ۴ ماه از آن زمان، تاکنون رقمی اختصاص داده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.