الحاق هزار هکتار زمین به بندرعباس در طرح نهضت ملی مسکن

بمنظور توسعه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هزار هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای مسکن استان، گفت: دریک سال گذشته با پیگیری‌های مستمر شورای عالی معماری و شهرسازی، بیش از سه هزار هکتار زمین در استان الحاق شد که هزار هکتار آن امروز در شهر بندرعباس محقق شده است.

دوستی گفت: الحاق زمین به محدوده شهر‌ها کاری مهم برای توسعه آن‌ها در آینده است.

او در بررسی مصوبات جلسه پیشین شورای مسکن با بیان اینکه حدود ۵ هزار مددجوی بهزیستی اعم از زن و معلول سرپرست خانوار و خانواده ایتام بدون مسکن هستند، گفت: یکی از موضوعات تاکید شده به همه مدیران، کمک به صاحب‌خانه کردن این قشر است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: بیشتر مددجویان در تامین آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی با چالش روبرو هستند که دستورات لازم برای اعطای تسهیلات ویژه کمک به این خانواده‌ها تعریف و اجرایی شد.

رئیس شورای مسکن هرمزگان، همچنین با اشاره به درخواست فرماندار و مردم بندرخمیر مبنی بر تغییر منازل ساخته شده در نهضت ملی این شهر از چهار به دو طبقه، گفت: با این موضوع موافقت شده است و هدیه‌ای برای مردم شریف بندرخمیر است.

مهدی دوستی با تاکید بر لزوم انتخاب پیمانکارانِ قوی در نهضت ملی مسکن، گفت: از این پس پیشرفت متوسط هفتگی در طرح نهضت ملی مسکن نباید کمتر از سه درصد باشد و همه موظف‌اند تلاش خود را برای تحویل هر چه سریعتر منازل به مردم چند برابر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.