تمدید پروانه مرتعداری تنها از طریق شناسه یکتای مجوز امکان پذیر می‌شود

مطابق با ماده ۷ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار مصوب مجلس شورای اسلامی، مجوز‌های منابع طبیعی از جمله پروانه چرای دام نیازمند طی مراحل اخذ مجوز بر اساس قانون مذکور می‌باشد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، به اطلاع تمامی دامداران مراتع استان می‌رساند مطابق با ماده ۷ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار مصوب ۲۴/۱۲/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، مجوز‌های منابع طبیعی از جمله پروانه چرای دام نیازمند طی مراحل اخذ مجوز بر اساس قانون مذکور می‌باشد و ۶ ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، هرگونه استعلام، تمدید یا ابطال پروانه مرتعداری تنها از طریق شناسه یکتای مجوز صادره از طریق درگاه ملی مجوز‌های کشور قابل انجام می‌باشد.

لذا تاکید می‌گردد؛ در صورت فوت هر یک از دامداران مراتع به قید فوریت همسر و فرزندان آن‌ها با استناد به ماده قانونی فوق الذکر و همچنین بند ۴۸ از فصل دوم شیوه نامه اصلاحی بهره برداری از مراتع کشور به شماره ۱۳۲۶۱/۱/۹۹ مورخ ۱۱/۵/۱۳۹۹ با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها نسبت به ارائه مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. 


بیشتر بخوانید


لازم به ذکر می‌باشد در صورت عدم اقدام و عدم دریافت شناسه یکتای مجوز، پروانه چرای دام شخص متوفی به لحاظ قانونی فاقد اعتبار می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار