ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به بیش از ۱۴ هزار جانباز و ایثارگر در اردبیل

معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به ۱۴ هزار و ۵۰۰ جانباز و ایثارگر توسط داروخانه‌های استان خبر داد.

انوری آذر در جلسه بررسی وضعیت ارائه خدمات دارویی به بیمه شدگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در دو داروخانه شهرستان اردبیل و خلخال تحت پوشش بیمه دی به جانبازان و ایثارگران خدمات دارویی خاص و otc و توانبخشی به صورت رایگان ارائه می‌کند.

او با بیان اینکه خدمت به جانبازان و ایثارگران به عنوان حافظان کشور یکی از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر می‌باشد، اذعان کرد: در سطح شهرستان اردبیل ۱۲ هزار نفر و در شهرستان خلخال ۲ هزارو ۵۰۰ نفر جانباز و ایثارگر از جمعیت هلال احمر استان خدمات دارویی دریافت می‌کنند. به طوی که تلاش این جمعیت ارائه خدمات بی نقص و عیب بوده تا این عزیزان دغدغه تهیه دارو نداشته باشند.

به گفته معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل تمدید قرارداد با بیمه دی در استان اردبیل انجام شد و از امروز جانبازان و ایثارگران می‌توانند دارو‌های مورد نیاز خود را از داروخانه این جمعیت به صورت رایگان دریافت کنند.

او ادامه داد: همچنین از سوم آبان ارائه خدمات فیزیوتراپی نیز در شهرستان اردبیل برای جانبازان برقرار خواهد شد که این عزیزان می‌توانند با مراجعه به مرکز فزیوتراپی این جمعیت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.