استاندار:

مقاوم سازی مسکن روستایی باید در اولویت باشد

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مقاوم سازی مسکن روستایی و خدمات زیربنایی باید در اولویت قرارگیرند.

استاندار آذربایجان غربی در جلسه ویژه بررسی وضعیت منطقه بورالان ماکو که با حضور مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی برگزار شد،  با تاکید بر ضرورت تهیه طرح محرومیت‌زدایی منطقه بورالان ماکو، گفت: منطقه بورالان از محرومیت خاصی رنج می‌برد که باید از ادامه این روند جلوگیری شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: ما موظف به محرومیت‌زدایی از این منطقه هستیم و باید خدمت رسانی به روستاییان این بخش با سرعت صورت گیرد.

وی نخستین گام را تهیه پرونده ویژه برای این منطقه با همراهی همه دستگاه‌های عمرانی و خدمات رسان دانست و گفت: باید تا پایان دولت در قالب برنامه‌های مختلف زمان بندی شده زمینه توسعه خدمات زیربنایی و توسعه‌ای در این منطقه را شاهد باشیم.

استاندار آذربایجان غربی یکی از مهمترین اقدامات در منطقه بورالان ماکو را اجرای طرح هادی روستایی عنوان کرد و افزود: مقاوم سازی مسکن و آنالیز دقیق از وضعیت مدارس، تجهیزات داخل مدارس، خانه‌های بهداشت، ضریب نفوذ تلویزیون دیجیتال در منطقه، خدمات زیربنایی نظیر برق و آب در منطقه به سرعت و طی یک هفته باید تهیه شود.

معتمدیان با اشاره به لزوم تهیه شناسنامه وضعیتی برای هر روستا در منطقه بورالان ماکو اظهار کرد: با تهیه این شناسنامه، اقدامات لازم به سرعت و با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.