مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد؛

ایمن سازی اهواز از انبار‌های شیمیایی نفت تا پایان سال

دانش گفت: تا قبل از پایان سال انبار بزرگ لوله و بخشی از انبار‌های مواد شیمیایی مستقر در ناحیه صنعتی کارون به خارج از شهر اهواز منتقل می‌شود.

علیرضا دانش گفت: در ادامه برنامه ساماندهی به انبار‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پروژه جابه‌جایی انبار‌های لوله و مواد شیمیایی اهواز به منطقه کریت اجرایی گردیده است.

او می گوید: در گام نخست این عملیات، هفده هکتار زمین مورد نظر برای استقرار کل لوله‌ها، با همکاری مدیریت‌های کالا، ترابری و مهندسی و ساختمان زیرسازی و تسطیح گردیده، آنگاه برنامه انتقال یکصد و بیست هزار شاخه انواع لوله‌های مستقر در انبار کارون به محل جدید منتقل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اظهار خرسندی از سرعت عملیات و تشریک مساعی مدیریت‌های مرتبط با موضوع، رعایت اصول مهندسی، استاندارد‌های ایمنی در ایجاد انبار‌های جدید، پیش بینی نیاز‌های آینده در افق ۵۰ ساله را در این خصوص ضروری برشمرد.

او با اشاره به سابقه این موضوع گفت: پروژه انتقال انبار‌های ناحیه صنعتی به قبل از جنگ تحمیلی بر می‌گردد که به دلایل مختلف تاکنون معطل مانده بود.

این مدیر مسئول هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی شهر اهواز دانست و تصریح کرد: جلوگیری از تردد ماشین آلات سنگین و کاهش بار ترافیکی شهر اهواز، رعایت مسایل زیست محیطی و توجه به امنیت شهروندان، رعایت اصول پدافند غیر عامل و نزدیکی کالا و مواد موردنیاز عملیات به چاه‌ها و تاسیسات تولیدی نفت از مهمترین اهداف اجرای این پروژه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.