معاون پارلمانی رئیس جمهور:

اشغالگران هیچ‌گاه به دنبال امتیاز دادن به فلسطینی‌ها نبودند

حسینی گفت: یاسر عرفات متوجه شد صلح با صهيونيست‌ها عملیات فریب بود و اشغالگران هیچ‌گاه به دنبال امتیاز دادن به فلسطینی‌ها نبودند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: اکنون در اروپا حمایت و تظاهرات برای مردم مظلوم فلسطین منع شده است. عنوان کرده اند که در صورت حمایت از فلسطین افراد را دستگیر می‌کنیم و اگر اتباع باشند اخراج می‌کنیم و واقعا با همه برخورد می‌کنند. اما مسئله امروز به شکلی است که نمی‌توانند مانع حمایت از فلسطینی‌ها شوند و باید کوتاه بیایند.

وی ادامه داد: مقاومت امروز هزینه‌هایی را برای مردم ایجاد می‌کند، اما به هر حال ۷۵ سال تحمل وحشی‌گری صهیونیست‌ها و همچنین محاصره ۲ دهه اخیر نوار غزه شرایط را بسیار سخت كرده است.

وی گفت: صهیونیست‌ها همه چیز را در نوار غزه تحت کنترل دارند و گذرگاه رفح را بسته اند. همگی عنوان می‌کنند که غزه اکنون زندان بزرگ و روباز است. این‌ها مشکلات فراوانی دارند و بالاخره مردم این منطقه پس از این همه سال تحمل رنج باید واکنشی نشان دهند.

حسینی گفت: بعضی‌ها می‌گویند صلح کنند، باید عنوان کنم که در زمان یاسر عرفات انواع و اقسام صلح را پذیرفتند، اما همه چیز یک طرفه بود و صهیونیست‌ها به هیچ وجه به تعهدات خود هم عمل نکردند. حتی یاسر عرفات هم در آخر متوجه شد که آن صلح تنها یک عملیات فریب بود و اشغالگران هیچ‌گاه به دنبال امتیاز دادن به فلسطینی‌ها نبودند.

وی افزود: صهیونیست‌ها همیشه برنامه پاکسازی آن منطقه را داشتند و دائم در حال گسترش شهرک سازی‌ها هستند. افرادی هم که در این مناطق ساکن شده اند اکثرا نظامی هستند و از تمام نقاط جهان به این منطقه آمده اند و در زمین‌های فلسطینی‌ها ساکن می‌شوند. قطعا حزب الله لبنان و نیرو‌های مقاومت در عراق و یمن و سوریه از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند و اکنون آمریکایی‌ها نیز در معرض آسیب هستند؛ پایگاه‌هایی که در منطقه هستند همه مورد هدف قرار گفته اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر زمانی ما پایگاه عین الاسد را مورد حمله قرار دادیم و عنوان کردند که این سابقه نداشته، اکنون این طلسم هم شکسته شده و نیرو‌های مقاومت حمله می‌کنند و به هیچ وجه ادامه این وضعیت به نفع آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار