بهره مندی ۸۳۰۰ نفر از خدمات سرپائی تامین اجتماعی استان سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از بهره مندی روزانه هشت هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات سرپائی مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر استان خبر داد.

امیدیان  در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه روزنامه هشت هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات سرپایی تأمین اجتماعی بهره مند می‌شوند، گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی در سطح استان مراجعه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۷۹ هزار توسط پزشکان عمومی، متخصص و دندان پزشکان ویزیت شدند، افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه حضور گسترده پزشکان متخصص در مراکز درمانی ملکی، مراجعه به این گروه از درمانگران در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان گفت: علیرغم تقاضای زیاد و محدودیت‌های جذب دندانپزشک که همواره مورد دغدغه و پیگیری بوده در شش ماهه ابتدای امسال هشت هزار و ۴۰۰ خدمت شامل کشیدن، جرم گیری، ترمیم و جراحی ارائه شده که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

امیدیان در تشریح شیوه‌های نوبت دهی مراکز درمانی تأمین اجتماعی اظهار داشت: راه اندازی سامانه‌های نوبت دهی غیرحضوری اینترنتی و موبایلی علاوه بر نوبت دهی تلفنی برای خدمات تخصصی واحدها موجب تسریع و تسهیل در امر نوبت گیری شده است که رایزنی‌های لازم برای تعمیم این سامانه‌ها برای ویزیت پزشکان عمومی و سایر خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و … با ستاد سازمان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار