پذیرش بیش از ۶۰۰ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید درمجموع ۶۲۸ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش‌شده‌اند، گفت: ۳۵۰ نفر از این دانشجویان دانشجوی دختر و ۲۷۲ نفر از این دانشجویان دانشجوی پسر هستند.

محمود پرهام در ضمن تبریک قبولی دانشجویان جدیدالورود رشته‌های مختلف تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ ورودی مهر و بهمن (سراسری و ناپیوسته) از روز شنبه تا چهارشنبه مورخ ۲۲ مهرماه الی ۲۶ مهرماه انجام شد. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی پردیس شهید قاضی عنوان کرد: این دانشجویان در ۱۵ رشته و مقاطع مختلف تحصیلی به تعداد ۴۹۵ دانشجو ثبت‌نام شدند و کلاس‌های توجیهی بدو خدمت دوره تحصیلی آنان در دو روز برگزار شد. 

پرهام  به انجام ثبت‌نام دانشجویان و دستیاران جدیدالورود از ۲۲ شهریور اشاره کرد وگفت: دانشجویان ارشد در ۸ رشته مقطع به تعداد ۱۱۲ نفر – دستیاران دکتری تخصصی و فوق تخصصی در ۸ رشته - مقطع به تعداد ۳۱ نفر ثبت‌نام کردند و از ابتدای مهرماه دوره خود را انجام دادند.

پرهام تعداد دانشجویان رشته‌های مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه تا شهریور ۱۴۰۲ را دو هزار و ۵۹۴ نفر عنوان کرد و گفت: این دانشجویان در ۳۷ مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی Ph.D، دکتری تخصصی دستیاری و دکتری تخصصی پژوهشی در حال تحصیل هستند. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید درمجموع ۶۲۸ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش‌شده‌اند، عنوان کرد: ۳۵۰ نفر از این دانشجویان دانشجوی دختر و ۲۷۲ نفر از این دانشجویان دانشجوی پسر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار