باد و باران در راه زنجان است

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با عبور موج ضعیفی از آسمان زنجان از بعدازظهر امروز سه شنبه شاهد وزش باد،‌ افزایش پوشش ابرها، بارش پراکنده باران و رعد و برق در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری است، گفت: از بعدازظهر سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت و این شرایط ناپایدار جوی روز چهارشنبه تشدید می‌شود.

وی یادآورشد:‌ برای فردا نیز در برخی مناطق استان بارش های پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده است و روند کلی دما نیز کاهشی خواهد بود.

سلطانی اظهارداشت: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با کمتر از یک درجه سردترین و چورزق با ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین دمای استان زنجان را ثبت کردند.

وی دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۹ درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان سه و ۲۴ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آببر ۱۰ و ۲۹ درجه، سلطانیه یک و ۲۳ درجه، قیدار سه و ۲۰ درجه و ماهنشان ۲ و ۲۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.