کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تأمین اجتماعی برای تعاونگران برگزار شد

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی استان برای تعاونگران و تشکل‌های کارگری شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه برگزار شد.

مسعود میری اظهار کرد: ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد اعضای تعاونی‌ها و مدیران کسب و کار‌های تعاونی و تشکل‌های کارگری استان برای حمایت بهتر از اعضای تعاونی‌ها و مدیران اتحادیه‌های تعاونی و کارفرمایان و حل و فصل مسالمت آمیز مشکلات کارگران در خصوص بیمه تامین اجتماعی با کارفرما و توانمند‌سازی آنان در استفاده بهینه از خدمات درمانی و بیمه بیکاری، این دوره آموزشی برگزار شد.

وی افزود: ۴۵ نفر از جامعه هدف در این کارگاه آموزشی شرکت کردند و بصورت «پرسش و پاسخ» با قانون و مقررات تأمین اجتماعی آشنا شدند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در طول سال با همکاری جهاد دانشگاهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی قانون کار و تأمین اجتماعی و مقررات مالیاتی و نحوه تشکیل تعاونی‌ها و سایر موضوعاتی که برای تعاونگران استان مفید است و به بهبود کارآیی آن‌ها کمک می‌کند، برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار