۱۶ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال، درآمد شهرداری کرمان

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان از درآمد ۱۶ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریالی شهرداری کرمان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

رامین امیرمداح  از درآمد ۱۶ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریالی شهرداری کرمان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و با اشاره به اینکه این میزان درآمد نسبت به مدت‌زمان مشابه  پارسال، ۱۰۸ درصد افزایش داشته است، گفت: افزایش درآمد شهرداری در ۶ ماه نخست امسال، کم‌سابقه است.

او از تحقق ۴۰ درصدی بودجه پیش‌بینی‌شده امسال در ۶ ماه نخست سال خبر داد و افزود: با تجربه به‌دست‌آمده در نیمه ابتدایی امسال، تلاش می‌کنیم تا انتهای امسال، ۱۰۰ درصد بودجه محقق شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، تشکیل کمیته درآمد شهرداری کرمان در ابتدای امسال را یک اتفاق مثبت در مسیر تحقق بیشتر درآمد‌های شهرداری ارزیابی کرد و بیان داشت: تمام احکام اعضای این کمیته که با دبیری مدیریت تشخیص و وصول درآمد‌ها فعالیت می‌کند، از سوی شهردار صادر شده است و تمام جلسات آن از ابتدای امسال به‌صورت منظم، برگزار می‌شود.

 امیرمداح با بیان اینکه میزان وصول درآمد در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها نیز، رصد شده است، افزود: در این کمیته، راهکار‌های اجرایی برای افزایش درآمد‌ها ارائه و متناسب با آن، جلسات کمیته درآمد در شهرداری‌های مناطق نیز برگزار و تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار