عباسی:

پارک‌های گیلان برای معتادان ناامن شود

استاندار گیلان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: پارک‌های موجود در شهر‌ها باید برای معتادان ناامن شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۳۰ مهر ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست؛ هرچه سریع‌تر واحد‌های آموزشی بدون استفاده و تعطیل شده را اعلام کنند تا برای حفظ و نگهداری این مراکز آموزشی در اختیار بخشداری‌ها یا فرمانداری‌ها قرار گیرد و مکانی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جوانان شود.

او با بیان اینکه مسئولان کمپ‌ها باید ساختمان‌های دیگری را (جز مراکز علمی و آموزشی) به عنوان محلی برای فعالیت‌های ترک اعتیاد اجاره کنند، افزود: نظارت جدی بر فعالیت این کمپ‌ها باید انجام شود؛ ناظران از مراکز ناموفق ترک اعتیاد گزارش ارائه دهند و در صدور مجوز آنها تجدید نظر شود.

استاندار تصریح کرد: مکان‌هایی اعم از پارک‌های موجود در شهر‌های استان گیلان باید برای معتادان ناامن شود، از این رو ضروری است تا روشنایی این اماکن مورد توجه قرار گیرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

عباسی همچنین بر ضرورت توجه به موضوع مهم توانمندسازی بهبود یافتگان اعتیاد تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به آنان با پرداخت هزینه کمک آموزشی و اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان

سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان نیز در این جلسه با ارائه گزارش کشف و ضبط مواد مخدر و دستگیری‌ها در اجرای طرح‌های نیروی انتظامی گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در ۹۷۱ مرحله در استان اجرا شد که با اجرای آن ۷۳۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر ضبط و ۴ هزار و ۳۸۶ نفر دستگیر شدند.

سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان

او با بیان اینکه در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی گیلان نیز در ۱۷۲ مرحله یک هزار و ۱۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز در ۱۲۳ مرحله و طرح تشدید برخورد با خرده فروشان نیز در ۶۲۴ مرحله در استان اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.