اظهارات بازیکنان سپاهان قبل از بازی با آلمالیق

سه بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با تیم آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کردند.

پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان  قبل  از دیدار با نماینده ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط خوبی فراهم است و بازیکنان کاملا آماده هستند تا بازی خوبی را با پیروزی سپری کنیم و با آمادگی ۱۰۰ درصدی پا به زمین می‌گذاریم.

او افزود: شرایط روحی خوبی داریم. چند مصدوم داریم، اما نفرات جایگزین آماده هستند. با چند بازیکن آسیب‌دیده آمدیم، اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه‌بان سپاهان درباره شناخت از حریف ازبکستان، تصریح کرد: در هفته‌های گذشته آنالیزی که کادر در اختیارمان قرار دادند را بررسی کردیم و با شناخت به زمین می‌رویم. تیم خوبی هستند که فوتبال خوبی را بازی می‌کنند و ۲ بازی گذشته آن‌ها را نیز به خوبی بررسی کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین کیفیت را نشان داده و برنده بازی فردا باشیم.

نیازمند خطاب به هواداران گفت: دعایمان کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دست از حمایتمان برندارند، روز‌های سخت و حساسی در پیش است و امیدوارم استارت را از بازی فردا به خوبی بزنیم.

کریمی: جمع کردن تیم بعد از حواشی بازی با الاتحاد سخت بود 

محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان  پیش از سومین دیدار آسیایی سپاهان، اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند آلمالیق با توجه به نتایجی که گرفته و ۲ باختی که داشته  تیم خوبی نیست در حالی که این تیم بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها را خوب آنالیز کردیم. بازی سختی داریم، چون تنها امیدشان بازی با سپاهان است تا بتوانند شانس کوچکی برای صعود داشته باشند. ما هم برای صعود باید این بازی را ببریم.

او با اشاره به بازی قبلی سپاهان و حواشی دیدار با الاتحاد درباره شرایط روحی تیم، گفت: کمی جمع و جور کردن این موضوع سخت است، اما بازیکنان، مدیریت و کادر فنی ما به قدری حرفه‌ای هستند که اتفاقات گذشته را فراموش کرده‌اند و تنها روی این بازی تمرکز دارند. شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. در نوبت عصر هم یک تمرین سبک خواهیم داشت و برای کسب ۳ امتیاز آماده می‌شویم.

کاپیتان سپاهان با اشاره به شرایط آب‌وهوایی ازبکستان، عنوان کرد: شرایط هوایی خوبی دارد. با اینکه از اصفهان کمی خنک‌تر است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد کند. احتمال بارندگی هست، اما هر شرایطی به وجود بیاید برایمان فرقی ندارد. از هواداران ممنونم. با شرایطی که برای تیم چه در لیگ چه آسیا پیش آمد، همچنان ما را حمایت کردند. چند هوادار نیز با هزینه شخصی خود به ازبکستان آمده‌اند که قطعا انتظارات از ما بالاتر می‌رود و کارمان سخت‌تر است. البته انگیزه و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند.

بازیکن فرانسوی: حس خوبی از حضور در سپاهان دارم 

برایان دابو  بازیکن فرانسوی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی مهمی برای ما است، زیرا دیدار قبل نتوانستیم بازی کنیم و دیدار اول نیز مساوی شد. با ذهنیت قوی برای این دیدار آماده هستیم و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

او تاکید کرد: در هر باشگاه افرادی هستند که آنالیز می‌کنند و چیزی نیست که درباره تیم مقابلمان ندانیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و کاملا آماده هستیم.

این بازیکن فرانسوی درباره حضورش در ترکیب سپاهان، خاطر نشان کرد: حس خوبی دارم و از اولین روزی که آمدم بازی‌ای را نباخته‌ایم. واضح است که لیگ قهرمانان یک مسابقات متفاوتی است و گروه متفاوتی داریم. همه تیم ما مثل یک خانواده هستیم و رهبریت را در تیم می‌توان دید. چیزی که در خانواده باید باشد، در این باشگاه می‌بینم و امیدوارم همیشه برقرار باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار