سید حسن نصرالله خود مدیریت درگیری در جنوب را به دست دارد

یک مقام لبنانی فاش کرد دبیرکل حزب‌الله لبنان به طور مستقیم در حال هدایت فرماندهان مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی است.

حسن فضل الله، عضو بلوک وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، امروز یکشنبه در مصاحبه با المیادین گفت که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله ساعت به ساعت روند رویارویی را دنبال می‌کند.

او تاکید کرد: سید حسن نصرالله از طریق ارتباط مستقیم با فرماندهان میدانی مقاومت بر عملیات نظارت داشته و آن را مدیریت می کند. هر زمان که سید حسن نصرالله احساس کند مدیریت نبرد مستلزم حضور او در رسانه‌هاست این کار را انجام خواهد داد.

 فضل الله با بیان اینکه مقاومت برای هر احتمال و سناریویی در هر سطح آمادگی دارد، اعلام کرد: سید حسن نصرالله در کانون نبرد حضور مستقیم حضور دارد. رزمندگان مقاومت لبنان در جنوب و در مرز فلسطین اشغالی با «ارتش اشغالگر اسرائیل» روبرو هستند و در بین صفوف مبارزه زخمی و شهید می شوند.

او افزود: مقاومت ما مسیری را که برای دفاع از کشور انتخاب کرده می‌داند و منافع لبنان و مردم آن سرلوحه مقاومت است. محیط مستحکم ما در جنوب بهترین فرزندان خود را در میدان مقابله با دشمن اسرائیلی ارائه می دهد و خانواده های مجاهد و ثابت قدم برای دفاع از کشور و سرزمین ما در خط مقدم ایستاده اند. دغدغه همه ما دفاع از غزه و جلوگیری از رسیدن دشمن به اهدافش در آنجاست. اگر غزه امروز به حال خود رها شود، همه کشورهای اطراف هزینه آن را خواهند پرداخت؛ همانطور که در سال ۱۹۴۸ اتفاق افتاد.

 عملیات مستمر مقاومت اسلامی در لبنان که از ۸ اکتبر همزمان با آغاز تجاوزات اشغالگران به نوار غزه در پی عملیات طوفان الاقصی آغاز شد منجر به خسارات بی‌سابقه‌ای برای اشغالگران در جبهه شمالی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار