آزرده خاطر شدن مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در ارسال کالا

شهروند خبرنگارها با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل کالا توسط اسنپ کارفیکس خبر دادند

با توجه به رشد روز افزون دنیای ارتباطات، خرید اینترنتی و بازار آنلاین توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین مشتریان باز کند. اسنپ کارفیکس به عنوان یک مجموعه خدمات خودرویی آنلاین، با فراهم کردن بستری مناسب را برای رانندگان فراهم کرده است تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه بتوانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را دریافت کنند. اما به تازگی مشتریان با تاخیر در تحویل محصول مورد نظر مواجه شدند.

شهروندخبرنگارها با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

متن پیام شهروندخبرنگارها

با سلام لطفا یک گزارش از وضعیت سایت اسنپ کارفیکس تهیه کنید این سایت مثلا جهت رفاه رانندگان اسنپ طراحی شده، ولی الان من تعداد زیاد راننده را می‌شناسم که از این سایت خرید کردند، ولی بعد از مدت‌ها پیگیری هنوز سفارششان را تحویل نگرفتند. من مدت ۳ ماه است که جهت خرید لوازم ۲ میلیون تومان واریز کردم، اما نه خبری از تحویل پول است و نه جنس خریداری شده را به من تحویل می‌دهند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


باسلام، مصطفی نورائی هستم، جنسی که در فروشگاه ها یا تعویض روغنی ها موجود نیست در این سایت به فروش می رسد وقتی جنسی موجود نباشد بین هشت تا 14 روز باید صبر کنی تا پولی که پرداخت کردی مجددا به کیف پوی توی برنامه شارژ کنند. یعنی مبلغی پرداخت شده را دیگر به شما بازپس نمی دهند. وباره همین فرآیند تکرار میشه .ضمنا من یه خرید کرده بودم بعد از ده روز ۵ درصد از پولم رو کم کرده بودن و هیچ کسی هم پاسخگو نبود .


سلام. چرا شکایت از اسنپ کارفیکس را پیگیری نمی‌کنید بنده از اسنپ کارفیکس موتور خریدم هنوز تحویلم ندادن.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار