۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در زنجان احداث شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول با کمک بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی و اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال احداث شده است.

رضا خواجه ای با بیان اینکه ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در زنجان احداث شد  گفت: اعطای ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به واحدهای نیمه تمام روستایی، کمک بلاعوض به تامین مسکن محرومین در قالب (احداث، تعمیر، خرید و اجاره) به تعداد ۴۱۰ فقره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات حساب ۱۰۰ امام (ره) به شمار می رود.

وی اظهار داشت: احداث ۷۲۷ واحد مسکونی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز و توزیع بسته های معیشتی باکمک خیرین و معرفی خانوارهای محروم و مستاجرین برای اخذ وام قرض الحسنه به تعداد ۴۵ فقره و احداث ۳۵ واحد مسکونی برای محرومین توسط خیرین با بیش از ۷۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مهم این‌ حوزه‌ بوده است.

این مسوول ادامه داد: بنیاد مسکن نهادی است که با هدف رفع محرومیت از جامعه تشکیل‌ شده است و در راستای این هدف باید میزان خدمات‌رسانی به قشر محروم و بی‌بضاعت جامعه را افزایش داده و برای رفع نیازهای این قشر تلاش و جدیت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه تقویت حساب ۱۰۰ حضرت امام گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومین است خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان همواره تقویت جایگاه حساب ۱۰۰ را بعنوان رکن اصلی در راس کارها و اهداف خود قرار داده است و با جدیت موضوع را پیگیری می کند که در این راستا، تامین مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: عموم مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومین از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

خواجه ای افزود: در سال جاری میزان کمک های نقدی خیرین به اقشار کم درآمد مبلغ ۱۳.۵ میلیارد ریال و میزان کمک های نقدی و غیر نقدی جهت تامین مسکن محرومین به مبلغ ۷۵میلیارد ریال به تعداد ۸۲ خانوار در استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.