پرداخت تمامی مطالبات گندمکاران مازندران

تمامی مطالبات کشاورزان مازندرانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران تحویل دادند پرداخت شد.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان پرداخت تمامی مطالبات گندمکاران استان، گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و تولید گندم، امسال گام بلندی در زمینه خودکفایی در تامین گندم برداشته شد و در کل کشور حدود ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته و بیش از ۱۲۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ خریداری انجام گرفت.

او ضمن تشکر از همه کشاورزان زحمت‌کش استان مازندران که با حرکت جهادی گام مهمی در خودکفایی در محصول اساسی گندم و امنیت غذایی کشور برداشتند، افزود: خوشبختانه در سال جاری شاهد افزایش ۴۲ درصدی خرید تضمینی گندم در استان بودیم که اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان با راه اندازی ۳۲ مرکز خرید، ۱۱۸ هزار تن گندم از ۱۵ هزار و ۳۹۶ کشاورز استان تحویل گرفت و ۳۸ هزار و ۳۴۶ سند تحویل گندم توسط همکاران ما در مراکز ثبت گردید.

وفائی نژاد ضمن عرض پوزش از کشاورزان به دلیل تاخیر در پرداخت مابه التفاوت قیمت گندم، گفت: با توجه به رقم بالای تولید انجام گرفته و تحویل گندم به دولت، تسویه حساب کشاورزان تا شهریور ماه با اصل قیمت گندم صورت گرفت که در استان مازندران رقم ۱۳۵۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان گندمکار واریز شد.

او با بیان اینکه پرداخت مابه التفاوت نیازمند اتخاذ تدابیر لازم برای تامین منابع با روش‌های غیر تورمی و اصلاح بودجه بود، افزود: هم اکنون با پرداخت رقم ۱۷۶۳ میلیارد تومان با همه کشاورزان گندمکار استان مازندران تسویه حساب شد.

وفائی نژاد از تعداد معدودی از کشاورزان که شماره حساب بانکی اعلام شده از سوی آن‌ها با مشکل مسدودی همراه بوده و پرداختی به آن‌ها صورت نگرفت خواست هرچه سریعتر برای رفع مشکل اعلام حساب و پرداخت مابه التفاوت وجه گندم به اداره کل غله استان و بانک کشاورزی دارای حساب مراجعه نمایند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در پایان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان، گفت: از دستگاه‌های همکار در اجرای این طرح از جمله سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی، انجمن صنفی کارخانجات آرد، مدیران مراکز خرید و همکاران پرتلاش اداره کل غله که صادقانه و با اقدام جهادی ایثارکردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
پول ما گندمکاران استان گلستان کی واریز میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
پول ما گندمکاران استان گلستان کی واریز میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
پول ما گندمکاران استان گلستان کی واریز میکنید
آخرین اخبار